Menu

testujacafarmaceutka

Jestem 24 letnią farmaceutka z racji ze coraz większa ilość produktów bombarduje nas z każdej strony testuje produkty które używam będę dzielić się wrażeniami w moim otaczającym mnie świecie .:)

Krem do rąk i paznokci ANIDA

testujacafarmaceutka

3018c8fb591fd5ef5e8d4fca93dc5023

W ostatnich dniach w aptece znalazłam w aptece w zasobach próbek krem do rąk ANIDA  wg producenta :


Dzięki  zawartości cennych  składników  ma  właściwości odżywczo rewitalizujące. Olej  arganowy , masło  shea, witamina  E  zapobiegają procesowi starzenia  skóry, wysuszaniu , utracie  elastyczności  i sprężystości naskórka. Prowitamina B 5, gliceryna, naturalna betaina i mocznik intensywnie nawilżają, jednocześnie łagodząc podrażnienia. Keratyna roślinna  odbudowuje  i  wzmacnia paznokcie. Szczególnie polecany do zniszczonych dłoni i słabych paznokci, wymagających intensywnej pielęgnacji.  

a skład :

Aqua,Glycerin, Caprylic /Capric Triglyceride, Ethylhexyl Cocoate, Cetearyl Alcohol /and/Ceteareth – 20, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Urea, Betaine,Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Argania  Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Dimethicone, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate,Hydrolyzed  Wheat  Protein, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Parfum.

 

10881292_10204383350401829_774085209_n

Aqua,Glycerin, Caprylic /Capric Triglyceride, Ethylhexyl Cocoate, Cetearyl Alcohol /and/Ceteareth – 20, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Urea, Betaine,Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Argania Spinosa Kernel Oil, Panthenol, Dimethicone, Carbomer, Triethanolamine, Tocopheryl Acetate,Hydrolyzed Wheat Protein, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, DMDM Hydantoin, Parfum.

Z  Moich Doświadczeń z tym kremem:

Krem posiada fajny zapach  miła konsystencje  bardzo fajnie nawilża dłonie jednak co do Paznokci po niecałym miesiącu stosowania nie widzę większej różnicy . Dużą  zaleta kremu jest mocznik które potrafi odpowiednio nawilżyć , jednak jego dużą wada jest kiepskie wchłanianie .   Zaleta jest Cena : ok 4 zł za 100 ml.

 

Jest to przypadkowe spotkanie z tym kremem  jednak myślę ze mogę go  śmiało polecić osoba z normalnymi  nie problemowymi dłońmi.

Komentarze (1)

Dodaj komentarz
  • Gość: [miraga] *.play-internet.pl

    Marki nie znam w ogóle. Ja teraz używam kremu do rąk specjalnego na zimę.

© testujacafarmaceutka
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci